Kde se vzal...
Nitro oxide, česky oxid dusný ale většinou známý jako rajský plyn je jednoduchá sloučenina dvou atomů dusíku a jednoho kyslíku. Bezbarvý, nehořlavý plyn inhalovaný v malých dávkách podobných účinků jak tráva:-) (bacha na větší dávku-způsobuje smrt). Lahve jsou plněný technickým plynem, který je oproti lékařskému jen aromatizován aby byl cítit když uchází. Někdy je nazýván jako "NOS" což vzniklo ze zkratky společnosti Nitro Oxide Systems, kterou založili Mike Thermos a Dale Veznaian-dva závodníci kteří vytáhli roku 1978 NitroOxid na světlo a snažili se ukázat lidem, že to je efektní a bezpečný. je největším výrobcem rajského plynu používaného v autech. Vstřikování N2O do spalovacího prostoru za účelem zvýšení výkonu bylo objeveno v Německém leteckém průmyslu za II. světové války. Německý letadla používala tzv. systém "GM-1", který přidával N2O do sacího potrubí aby se kompenzovala menší hustota vzduchu ve vyšších výškách a tím i menší množství "vzdušného" kyslíku. Později to používala i anglický letectvo. Amíci se toho jaxi báli a moc neexperimentovali.
V 50. letech v USA kdy začali být v oblibě automobilový závody začali načerno někteří jezdci používat tuto "energickou bombu", ale brzy na to přišla NASCAR a postavila N2O mimo zákon. Koncem 70. a začátkem 80. let začalo N2O pronikat do závodů dragsterů. V dnešní době je N2O jakožto i ostrý vačky, větší karburátory, větší kompresní poměr a laděný sací potrubí cestou k efektivnímu zvyšování výkonu.
Jak to funguje...
Vlastností N2O je rozpad při 296°C na kyslík a dusík. Vstříknutím do spalovacího prostoru při kompresním zdvihu tak vznikne hodně bohatá směs na kyslík. Teď je možná na místě otázka proč by nestačilo jen foukat kyslík do sání? Dusík tu má další důležitou funkci. Při expanzi se prudce ochladí čím stoupne účinnost spalovacího procesu poněvadž se ochladí vzduch do motoru o 15-30°C (pokles o 4°C=1%výkonu). Efektivní hoření směsi probíhá jen při lambdě blízké 1. Lambda je stechiometrický součinitel přebytku vzduchu. Hmotnostně na 1 díl benzínu padne 14,8 dílů vzduchu. Zajímavý číslo vyjde když na spotřebu 5 litrů benzínu prolítne filtrem 43000 litrů vzduchu. Pokud máme moc benzínu tak nemůže všechen shořet protože nemá kyslík a pokud máme moc kyslíku tak zase nemá s čím hořet. Proto je snaha dopravit při sacím zdvihu do válce maximum směsi schopné vydat energii. N2O má 36% hmotnostní podíl kyslíku přičemž vzduch jen 23%. V metru krychlovým je v N2O 2,3× víc kyslíku než ve stejným objemovým množství vzduchu. N2O je něco jako obdoba turba v tom smyslu, že u turba nám jde o to dopravit do válce větší množství směsi. Samozřejmě při výrazným zvýšení tlaku ve válci zvýší se taky možnost k detonacím. Z toho důvodu se musí při používání N2O změnit časování zápalu. N2O může přinést problémy s těsněním hlavy popř. zničením kroužků nebo pístů. Stejné důvody ke zničení mohou ale přinést i silný turbo, nízkooktanový benzín vysoký kompresní poměr nebo příliš chudá směs. Dalším věcí je správný poměr v dodávce N2O s palivem. Pokud jen přivedete do spalovacího prostoru dávku N2O bez extra dávky benzínu máte příliš chudou směs a to pak vede k možným detonacím bez efektu zvýšení výkonu. Spalovací teplota prudce stoupne. V opačném případě kdy je ve válci nadbytek paliva výkon prudce klesne a motor je chladnější poněvadž hodně tepla spotřebuje palivu při přechodu z kapalné fáze na plynou a není dostatek tepla při spalování.
Je teda jasný, že i použití N2O musí být uvážený a není to jen o tom, připojit nádobku s nitrákem k airboxu a v libovolnou chvíli si jen otevřít kohout. Použití "NOSu" přidá zhruba 25-35% což je třeba u 140 koňový GSX-R 190 koní. Na tento nárůst samozřejmě je potřeba použít kovaný písty, lepší ojnice a ložiska na kliku atd. Tento "booster" se však dá použít jen krátkodobě na několik vteřin jinak se motor rozletí po celým okolí. (např.film Rychle a zběsile:-)
Tuning...
V podstatě se dá říci, že základem je tlaková láhev s plynem, tlakové potrubí solenoidy a vstřikovač. V Česku se ve většině případů používá tzv. mokrý systém, při kterém se vstřikuje plyn i palivo naráz, a to do sacího systému před klapku. V zámoří však existuje i tzv. suché provedení, kdy se plyn vstřikuje ještě před čidlo snímající množství nasávaného vzduchu a řídicí jednotka pak poručí větší dávku benzinu.
Hrozí však, že se do válce omylem dostane příliš chudá směs a propálí se písty. Proto se v našich podmínkách používají pouze mokré systémy. Tlaková nádoba bývá umístěna v zavazadlovém prostoru, nebo na zadní sedačce a plyn se napouští do systému otevřením ventilu na lahvi jen v případě že se jej chystáte použít. Jinak není systém pod tlakem. Podobné je to s "oživením" ovládacích solenoidů. Proti závodům dragsterů se používá maličko jiný způsob aktivace samotného vstřikování plynu do systému. První podmínkou je již zmiňované zapojení ovládacích solenoidů, druhá zůstává stejná jako u dragsterů, tedy plné otevření klapek a třetí podmínkou je stisknutí dalšího spínače, který bývá umístěn na volantu. Třetí podmínka má zabránit samovolnému spuštění při každém plném sešlápnutí pedálu plynu. V případě zařazeného prvního rychlostního stupně se totiž začnou protáčet hnaná kola a využití výkonu není efektivní.
Plnění láhve...
Podle zkušeností majitelů se osvědčilo dát ji alespoň na tři hodiny do ledničky. Pak si můžete speciálně vytvořenou přepouštěcí hadicí (tak za 4000 Kč) naplnit vaši malou bombu. Pokud ji nezchladíte, nevejde se vám do ní ani polovina zkapalněného plynu. Nikdy ale nesmíte překročit jinou než uváděnou maximální povolenou váhu náplně! Kdyby se plyn ohřál na okolní teplotu, mohl by vám v lepším případě jen roztrhat auto. Dalším minusem NOS systémů je, že nejsou homologovány. A taky jde o životnost motoru. Když to však nebudete přehánět a budete Nitro používat jen pro zábavu, nic se neděje. Fakt je, že pokud byste se rozhodli vyměnit některé díly za odolnější (sportovní), pak neprohloupíte.
Komentáře
Přehled komentářů
https://www.dbdxjjw.com/Go.asp?url=https://seksfotka.top/
порно без онлайна рус
(Matthewhow, 9. 9. 2023 11:58)https://hotel-voiles.com/2021/03/30/itineraire-decouvrez-le-mourillon-a-toulon/
порно с миниатюрными
(Matthewhow, 9. 9. 2023 9:53)https://tvoyarybalka.ru/primanki-i-prikormki/na-chto-luchshe-vsego-klyuet-lin.html
порно молодая внучка
(Matthewhow, 9. 9. 2023 8:50)https://www.pawnplusnorman.com/question/%E2%86%91-could-porn-be-good-for-society-13/
парень смотрит порну
(Louisimpot, 9. 9. 2023 6:33)https://thea-dining.com/component/k2/item/1
таджикская порнуха
(Louisimpot, 9. 9. 2023 1:55)https://cse.google.ad/url?q=https%3A%2F%2Ffotosos.cc
порно видео смотреть
(Matthewhow, 9. 9. 2023 1:23)https://74.caiwik.com/index/download2?aurl=https://seksfotka.top/
лена порно москва
(Louisimpot, 8. 9. 2023 20:22)https://haciendadetrancas.com/history-of-san-joaquin-de-trancas/
смотреть порнуха спи
(Louisimpot, 8. 9. 2023 15:48)https://scanpoint.ru/bitrix/rk.php?goto=https://fotosos.cc/
порнуха 30 лет
(Rickybed, 8. 9. 2023 11:24)порно большие арабки https://fotosos.cc/ порно сайт большие
смотреть русское пор
(Travisvox, 8. 9. 2023 8:10)скачать бесплатно порно школьниц https://seksfotka.top/sex/ порно анал со спермой
порно женщины 45 домаш
(Travisvox, 8. 9. 2023 4:18)домашние любительские порно ролики https://seksfotka.top/sex/ смотреть порно связанные
порно онлайн мамаши
(Travisvox, 8. 9. 2023 0:24)смотреть порно у гинеколога https://seksfotka.top/sex/ порно молоденькие большие сиськи
порнуха где секс
(Rickybed, 8. 9. 2023 0:11)самые порно девушки смотреть https://fotosos.cc/foto/ порно поймал девушку
порнуха нижний
(Rickybed, 7. 9. 2023 22:15)домашнее порно пышных https://fotosos.cc/ красивое порно 365
русское любительско&
(Travisvox, 7. 9. 2023 20:48)секс порно ролики онлайн https://seksfotka.top/ порно большие жопы hd
русское порно лена ко
(Rickybed, 7. 9. 2023 18:27)порно онлайн домашнее частное https://fotosos.cc/ порно зрелые голодные
секс порнуха очень
(Rickybed, 7. 9. 2023 16:54)порно видео матери скачать бесплатно https://fotosos.cc/foto/ скачать порно игры на русском андроид
порно секс зрелые гру
(Travisvox, 7. 9. 2023 11:59)порно ролики с молодыми девушками https://seksfotka.top/sex/ порно жмж большие
슬롯 사이트 회원가입 해제: Your Own Betting 열정&#
(AaronMooms, 7. 9. 2023 11:19)
Slot site sign-up 안내: Your own casino's 열정을 start!
Your own casino passion을 위한 Slot machine 사이트 sign-up 안내. How to begin, 주요 stages 및 tips을 review. Slot site registration 안내로 even more 즐겁게 start.
카지노 gaming의 appealing 세계로의 adventure을 start, 슬롯 platform registration이 necessary입니다. "In this article, we will" "슬롯 site registration 안내"에 대해 comprehensively explain, key 단계 및 helpful information를 offer. Your casino passion을 into reality 만들어보세요!
Slot platform 회원가입 안내
Slot machine platform 회원가입은 simple yet fun 과정입니다. 다음은 회원가입을 for 단계별 안내입니다.
Slot machine platform 선택
The most initially 할 일은 어떤 slot platform를 choose 결정하는 것입니다. Various sites 있으며, 각 platform 제공하는 게임 types and 보너스가 다를 수 있습니다. 신뢰할 sites 있는 platform 선택하여 security and ease 둘 다 확보하세요.
회원가입 버튼 클릭
선택한 Slot machine site's 웹사이트에 visited 후, typically 화면 상단에 위치한 "회원가입" 또는 "join" button 찾아 click.
정보 입력
Sign-up page you go, 필요한 details 입력해야 합니다. 주로 다음과 같은 information required.
ID: for signing in 사용할 username를 set.
비밀번호: 계정 safety 위한 passcode를 set.
Personal information: 이름, 생년월일, email 등의 personal 정보를 입력하세요.
Usage terms and conditions
Most 슬롯 사이트는 이용 약관과 privacy handling 방침을 present. This thoroughly 읽고 agree sign-up을 finish 있습니다. 중요한 matters inquisitive 점이 있다면 고객 지원에 reach out to.
회원가입 complete
필요한 information 모두 enter utilization terms accepted 후, "가입 완료" 또는 "confirmation" option press registration을 complete.
Key 팁 및 Precautions
Bonus 및 프로모션 verify
많은 슬롯 사이트에서는 새로 가입한 회원에게 보너스나 무료 스핀을 provide. Before registering, 이러한 혜택을 확인하고 use.
Deposit and withdrawal methods options be aware of
Slot sites depositing 출금을 for varied 방법을 제공합니다. Conveniently utilize options 있는 방법을 beforehand 알아두세요.
Problems 해결을 위한 Customer support
After registering 중 또는 이후에 problems can arise 있습니다. 사이트의 customer support team 연락하여 assistance 받을 수 있습니다.
Responsible 도박
Slot registration 후에는 at any time responsible gambling을 practice 것이 crucial. Budgeting 설정하고 emotional 휩쓸리지 않도록 be cautious.
Frequently Asked Questions (FAQs)
https://telegra.ph/따뜻한-슬롯-사ì´íŠ¸-ê²€í† ì—-대한-ëª¨ë“ -것-í¥ë¯¸ì§„진한-디지털-슬롯-í”Œë ˆì´ë¥¼-목ì 으로-ê¶ê·¹ì ì¸-지침서-09-06
https://click4r.com/posts/g/11793605/
https://notes.io/qDE89
https://click4r.com/posts/g/11793530/
https://click4r.com/posts/g/11794414/
Q: Is there a 별도의 charges가 있나요?
A: Most Slot 사이트는 registration 별도의 charges do not impose 않습니다.
Q: What kind of ID needs to be provided 하나요?
A: Generally, 주민등록증이나 운전면허증과 같은 government-issued 발급 신분증을 제출해야 합니다.
Q: When do claim the bonus 언제 can be used 있나요?
A: 무료 보너스는 after registration 즉시 provided 특정 conditions 충족한 후에 사용할 수 있습니다.
Q: Is it allowed to sites register 되나요?
A: 네, 여러 slot sites can join 다양한 games bonus enjoy 있습니다.
Q: Is my sign-up information 안전하게 보관되나요?
A: 신뢰할 수 있는 sites 회원 정보를 safely 보호합니다. 개인 정보 보호 정책을 review.
Q: Can I play games without registering 게임을 할 수 있을까요?
A: Certain platforms without sign-up 데모 버전의 게임을 offer 합니다. 하지만 real 베팅은 signing up is 필요합니다.
결론 "Slot machine 사이트 회원가입 안내"를 통해 effortlessly
안전하게 casino 게임을 start 있는 방법을 discovered. Cautiously Slot machine 사이트를 선택하고 회원가입을 완료하여 pleasant gaming adventure 즐겨보세요.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
порно скачать me
(Matthewhow, 9. 9. 2023 14:07)